marți, 20 aprilie 2010

Tutina de vara pentru nou-nascut
    
     Zilele trecute mi-am cumparat cateva materiale pentru a confectiona niste mici lenjerii pentru carutul de nou nascut si mi-a placut ata de mult combinatia de culori: alb-galbui-vernil-roz, incat mi-am spus ca ar fi bine sa o folosesc si la confectionarea unei tutine pentru nou nascut. Astfel, am realizat una, cu care o voi scoate din spital pe micuta mea Elena. Trebuie sa mai confectionez si o caciulita si am terminat trusoul. Cand vor fi ambele gata o sa vi le arat impreuna.
     Sper sa va placa si voua!
     Asadar, iata cu ce mi-am ocupat ziua de ieri!










4 comentarii:

catalina stanescu spunea...

deosebit de frumoasa si finuta, ca pentru printese; tare fericita trebuie sa fii in asteptarea aceasta!

lucrezi foarte frumos!

Adina Cristescu spunea...

abia astept!!!! intr-adevar... mai am putin si o s-o cunosc!!!!

Irina spunea...

ce dulcica e!

Tuukka Oksanen spunea...

Wow those look so detailed. I cant believe you made them! Fantastic!


puhutkoenglantia.wordpress.com